Sommaren 2011

Ja, då var sommaren över för detta år. Jag har hunnit vara ledig i lite drygt 3 veckor och tiden bara rusar förbi. Är i alla fall nöjd med min sommar. Har vart i Tyskland, Fiskat, Solat & Badat, umgåts med härligt folk och bara tagit det lugnt.
Nu är hösten här och jag är redo för nya utmaningar. Ska börja jobba på Erikslund i nya shoppinggallerian som öppnar 22 September. Jag kommer få lite mer ansvar och så där ute så det blir nog bra. Just nu håller vi på och letar ny personal och det funkar ju ganska bra måste jag säga. Ska bli roligt med lite nytt folk :)
Nu ska jag fixa ordning lite här hemma.. Sen kika på Efterlyst.
Hörs någon dag!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0